Политика за възстановяване на суми

Нашата политика е 14 дни. Ако са минали 14 дни от получаването на продукта, за съжаление не можем да ви предложим възстановяване на сумата или замяна.

Ако през седмицата размислите в рамките на 24 часа след подаване на поръчката, ние ще ви възстановим директно сумата.

Обработваме поръчките само 24 часа след тяхното подаване, за да можем да поправим евентуални грешки или промени в мнението на клиентите. След изтичането на този срок, ако поръчката е обработена, вече няма да можем да ви възстановим парите за промяна на мнението, преди продуктът да бъде доставен, получен и върнат на посочения адрес.

За да се възползвате от връщането на поръчката си, вашият продукт трябва да е абсолютно неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Също така трябва да е в оригиналната опаковка, за да може да бъде върнат за ваша сметка на адреса, който ще ви предоставим.

За да извършим връщане, ще проверим дали това наистина е вашата поръчка чрез номера на поръчката ви и/или всяка информация, използвана при поръчката ви. Това най-вероятно ще бъде вашият имейл адрес.

Съществуват две възможности за потвърждаване на вашето връщане. Ние потвърждаваме получаването на пратката на адреса за връщане, който сме ви посочили, или вие ни изпращате сканирано копие или снимка като доказателство, че пратката е била върната на адреса, който сте ни посочили. В първия случай пратката не трябва да се изпраща на адреса на производителя. Във втория случай може да се приеме пощенска разписка или превозен билет.

Можем да ви помолим да изчакате, докато получим стоките, вместо да ни изпращате доказателство, че връщането е извършено. В случай на
претенция за възстановяване на средства може да се наложи проверка на пратката. Тази проверка ще се извърши преди да обработим възстановяването, ако има такова.

Ако получите дадена стока и кажете, че тя е в лошо състояние и желаете да ви бъде възстановена сумата, но откажете да изпратите снимка на получената стока, очевидно ще бъдете помолени да изпратите стоката на конкретен адрес, за да може да бъде инспектирана стоката в поръчката ви.

След като пратката бъде получена, възстановяването на сумата ще бъде извършено (или не) само след проверка. След проверката може да установим, че артикулът е в добро състояние. Ще ви информираме за това чрез снимка и/или видеоклип, като в този случай ще откажем възстановяване на сумата.

Това може да изглежда като прекомерна процедура. Някои хора обаче са нечестни и въз основа на предишния опит вече не можем да вярваме на думите им. Извиняваме се за това и бихме искали да знаете, че правим всичко по силите си за всяко връщане и всяко искане за възстановяване.

За всички възстановявания от всяка поръчка
ще бъдат удържани 2 евро. Това е за покриване на разходите, направени от платежните платформи и процесори.

В случай на възстановяване, след като получим и проверим върнатия артикул, ще ви изпратим имейл, за да потвърдим, че сме го получили. След това ще ви информираме и за решението си да одобрим или отхвърлим искането ви за възстановяване.

Ако искането ви за възстановяване е одобрено, то ще бъде обработено и автоматично ще бъде приложен кредит към кредитната ви карта или първоначалния начин на плащане в рамките на определен период от време. Този срок е извън нашия контрол. И ние ще ви уведомим веднага щом процесът на възстановяване бъде иницииран от наша страна.

Ако възстановяването закъснява или липсва, първо проверете банковата си сметка. Едва след това трябва да се свържете с издателя на кредитната си карта. Възможно е да има забавяне, преди възстановяването да бъде официално осчетоводено.

След това се свържете с банката си. Възможно е да има забавяне, преди възстановяването да бъде официално осчетоводено.

След тези две стъпки, ако все още не сте получили възстановената сума, изпратете имейл на адрес contactwebstore@proton.me. Екипът за обслужване на клиенти ще ви попита дали сте изпълнили и двете стъпки. Ако е така, екипът за обслужване на клиенти ще провери базата данни.

Съжаляваме, че изискваме тези стъпки, но искаме да отделим максимално внимание на вашите искания. И губим много време, когато заявката не е предшествана от определени стъпки. Искаме да отделяме възможно най-голямо внимание на получените заявки.

В случай на артикули на разпродажба, ако има възстановяване на сумата, то ще бъде извършено на цената на артикула на разпродажба и следователно платена от клиента, а не на цената през нормалния период.

В случай на замяна, ние ще заменим даден артикул само ако той е дефектен или повреден. Ако случаят е такъв и желаете да го замените за същия артикул, моля, изпратете ни имейл на адрес contactwebstore@proton.me.

В случай на подаръци, ако артикулът, който желаете да върнете, е бил изпратен директно до вас, ще получите кредит за подарък, равен на стойността на връщането. Отново,
само когато получим артикула, ще ви бъде изпратен ваучер за подарък по имейл.

Ако артикулът не е бил идентифициран като подарък в момента на покупката или ако подаряващият е предпочел първо да получи артикула и да ви го предаде по-късно, ще изпратим възстановяване на сумата на купувача на подаръка и той ще знае, че сте върнали артикула.

За връщането на стоката ще бъдете отговорни за заплащането на собствените си транспортни разходи. Тези разходи за доставка не подлежат на възстановяване и ако получите възстановяване, разходите за доставка за връщане ще бъдат приспаднати от възстановената сума.

В зависимост от това къде живеете, времето, необходимо за получаване на заменения продукт, разбира се, може да варира.

Ако изпращате продукт на стойност 30 GBP или повече, помислете за използване на услуга за доставка, която ви позволява да проследявате пратката или да гарантирате доставката. Не можем да гарантираме, че ще получим върнатия от вас артикул.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *