Често задавани въпроси

Доставка и поръчка

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПОРЪЧКАТА СИ?

Обработката на вашата поръчка, производството на продуктите и тяхната доставка (безплатно) отнема на нашия екип максимум 10-15 работни дни. Полагаме всички усилия, за да гарантираме, че ще получите поръчката си възможно най-бързо, без да правим компромис с качеството на нашите стоки.

КАК МОГА ДА ПРОСЛЕДЯ ПРАТКАТА СИ?

Можете да проследите хода на поръчката си, като кликнете върху връзката „Проследяване на поръчката“ в долната част на страницата.

КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА?

Ние доставяме нашите продукти в цял свят. Няма минимално количество за поръчка и всички наши доставки са безплатни (с изключение на френските отвъдморски департаменти и територии).

ПОРЪЧКАТА МИ НЕ Е ЗАВЪРШЕНА

Ако поръчката ви включва няколко артикула, те може да бъдат изпратени поотделно в зависимост от наличните количества и складовете за доставка. Не се притеснявайте, пратката ви ще пристигне скоро.

НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ ПОРЪЧКАТА СИ

Имате проблем с пощенската служба? Загубена, счупена или унищожена пратка?

С нашата сигурна доставка сайтът ни под ръководството на компанията „AWSEO“ се грижи за споровете вместо вас. Удовлетворението на клиентите е наш приоритет. Ние не прехвърляме отговорността на превозвача и не ви оставяме да се справяте сами. Поемаме пълна отговорност, като незабавно ви изпращаме нова пратка за наша сметка.

Не се колебайте да се свържете с нас по електронна поща на адрес contactwebstore@proton.me: нашият екип ще направи всичко възможно, за да отговори на вашите очаквания.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *