Политика за доставка

С подаването на поръчка през нашия сайт под името на компанията „AVSEO“, вие се съгласявате с условията по-долу. Те са предоставени, за да се гарантира, че и двете страни са наясно и са съгласни с това споразумение за взаимна защита и за да се определят очакванията за нашите услуги.

1 Общи положения

В зависимост от наличностите на склад, ние се стремим да поддържаме точна наличност, но от време на време може да има несъответствие в наличностите и да не сме в състояние да изпълним всички артикули в момента на вашата покупка. В този случай ще се свържем с вас, за да обсъдим дали предпочитате да изчакате попълването на наличностите на артикула, който не е в наличност, или предпочитате ваучер.

2. Разходи за доставка

Разходите за доставка се изчисляват при поръчката в зависимост от теглото, размерите и най-вече дестинацията на артикулите във вашата поръчка. Заплащането на разходите за доставка ще бъде събрано в момента на покупката. Тази цена ще бъде крайната цена на вашата поръчка за разходите за доставка.

3. Връщане на стоки

Условията за връщане на стоки са достъпни на страницата „Политика за връщане на стоки и възстановяване на суми“, която можете да намерите в долната част на страницата.

4. Условия за доставка

По принцип поръчките, изпратени в чужбина, могат да бъдат транспортирани в продължение на 4 Този период обаче по изключение може да бъде по-дълъг (до двадесет дни). Той варира в голяма степен в зависимост от избрания вид доставка и доставчика, свързан с артикулите, съдържащи се в поръчката, която сте направили.

Време за изпращане

Поръчките обикновено се обработват в рамките на 2 работни дни след плащането. Предоставяме 24 часа за промяна на адреса за доставка.

Нашите екипи се свързват с местата, където се съхраняват артикулите, от понеделник до петък в нормалното работно време, с изключение на националните официални празници, в които изпращането няма да бъде активирано с местата за съхранение.

Когато правите поръчка на нашия сайт под името на компанията „AVSEO“, максималният срок за доставка е 5 работни дни. Поръчките често се изпращат в рамките на 5 работни дни. Въпреки това през този натоварен период доставката може да отнеме от 2 до 4 седмици.

Важно е да се отбележи разликата между изпращане и доставка. Доставката включва транспортиране на артикулите до адрес на местоназначение. Доставката, от друга страна, е действието по изпращане на артикулите от дадена поръчка.

Ето защо в изключителни случаи времето за доставка може да достигне до 5 седмици (2 работни дни за обработка на поръчката, 5 работни дни за изпращане и 4 седмици за доставка).

Това са изключителни общи срокове за изпълнение, но нашият сайт под ръководството на компанията „AVSEO“ желае да ви информира за това, за да се избегнат всякакви неудобства. При това,
след като този срок за доставка изтече, т.е. 5 седмици, ние искаме да останете доволни.

За тази цел ще ви предложим решения, като например връщане на поръчката за наша сметка или създаване на ваучер за подарък на стойност, по-голяма от сумата на първоначалната ви поръчка. Това почти никога не се случва, но нашият сайт AVSEOсе превръща в жертва на собствения си успех и ние предпочитаме да предвидим подобна ситуация и да ви информираме каква е нашата политика по отношение на обслужването на клиенти.

Ето защо, ако сте получили имейл с потвърждение на поръчката преди 5 или повече седмици, моля, отговорете на имейла с потвърждение на поръчката или ни пишете на contactwebstore@proton.me.

За да се гарантира, че имейлът ви ще бъде обработен възможно най-бързо, препоръчваме да включите следната информация в имейла си:

– номера на поръчката ви

– Имейл адресът, който сте използвали, за да направите поръчката си

– Първото име

– Първо име

– Съдържание на вашата поръчка (дори приблизително)

– Дата на вашата поръчка

Ако ни изпратите имейл на адрес contactwebstore@proton.me, ви съветваме също така да поставите в темата на имейла „Време за доставка – Номер на вашата поръчка“.

Пример: „Време за доставка – 125698“.

Членовете на нашия сайт в рамките на компанията „AVSEO“, посветени на обслужването на клиенти, ще ви отговорят в рамките на 24 работни часа по имейл, за да се справят с вашата ситуация.

4.4 Промяна на адреса за доставка
При заявки за промяна на адреса за доставка имаме възможност да променим адреса по всяко време преди изпращането на поръчката.

4.5 Изпращане чрез P.O. Box
Нашият сайт под ръководството на компанията „AVSEO“ ще изпраща само до адреси P.O. Box, като използва пощенските услуги. В момента
не можем да предложим куриерски услуги до тези местоположения.

4.6 Доставка до военни адреси Можем да
изпращаме до военни адреси чрез USPS. Въпреки това не можем да предложим тази услуга, използвайки куриерски услуги.

4.7 Неналични артикули
Ако даден артикул не е наличен, ще се свържем с вас, за да обсъдим дали предпочитате да изчакате неналичният артикул да бъде възстановен или предпочитате ваучер. Този ваучер ще има стойност, по-голяма от сумата на първоначалната ви поръчка.

4.8 Превишаване на времето за доставка
Ако времето за доставка е надвишило очакваното, моля, свържете се с нас на имейл адреса contactwebstore@proton.me, за да можем да разгледаме вашата заявка.

5. Уведомления за проследяване
Когато поръчката Ви бъде изпратена, ще получите връзка за проследяване, от която ще можете да следите напредъка на пратката си въз основа на последните налични актуализации от доставчика на транспортни услуги.

6. Опаковки, повредени при транспортиране
Ако установите, че дадена пратка е повредена по време на транспортиране, моля, откажете доставката, ако е възможно, и се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ако пратката е била доставена без Ваше присъствие, моля, свържете се с членовете на нашия сайт в рамките на компанията „AVSEO“, посветени на обслужването на клиенти, на имейл адреса contactwebstore@proton.me.

7. Мита и данъци
7.1 Данък върху продажбите
Данъкът върху продажбите вече е приложен към цената на стоката, както тя се появява на нашия сайт под фирмата „AVSEO“, когато правите поръчката си.

7.2 Вносните мита и данъци
Вносните мита и данъци за международни пратки могат да бъдат платени при пристигане в страната на местоназначение. Това е различно в отделните държави и нашият сайт под фирмата „AVSEO“ ви насърчава да се информирате за тези потенциални разходи, преди да направите поръчка при нас. Ако откажете да платите митата и данъците при пристигането в страната на местоназначение, стоките ще бъдат върнати на нашия сайт под фирмата „AVSEO“ за сметка на клиента, а клиентът ще получи обратно стойността на платените стоки, намалена с разходите за пощенските разходи за връщане. Разходите за първоначалната пратка няма да бъдат възстановени.

8. Анулиране на поръчки

Ако сте променили решението си, преди да сте получили поръчката си на нашия уебсайт в рамките на компанията „AVSEO“, можем да приемем анулиране по всяко време преди изпращането на поръчката. Ако поръчката вече е изпратена, моля, вижте нашата политика за възстановяване на суми в долната част на страницата.

9. Застраховка

Пакетите са застраховани срещу повреда и загуба до стойността, обявена от превозвача. Загубата се счита за настъпила, когато пощенската служба потвърди загубата. Доставката, потвърдена от пощенската служба, ще се счита за валидна. Наистина, нашият сайт под ръководството на компанията „AVSEO“ е преживял твърде много случаи на недобросъвестни клиенти, които обявяват, че не са били доставени, за да се базираме единствено на думите на клиента. Въпреки това нашият сайт на фирма „AVSEO“ ще направи всичко възможно, за да ви удовлетвори, като върне артикулите от вашата поръчка за своя сметка или ви предложи ваучер за подарък на стойност, по-голяма от сумата на първоначалната ви поръчка.

9.1 Процес за пратки, повредени по време на транспортиране

Ще издадем документ за възстановяване или замяна в съответствие с Политиката за връщане и възстановяване на суми, връзка към която можете да намерите в долната част на тази страница.

9.2 Процес за пратки, изгубени при транспортиране

В случай че пощенската служба потвърди загуба при транспортиране, нашият сайт под ръководството на компанията „AVSEO“ ще направи всичко възможно да Ви удовлетвори, като върне артикулите от Вашата поръчка за своя сметка или Ви предложи ваучер за подарък на стойност, по-голяма от сумата на първоначалната Ви поръчка.

10. Обслужване на клиенти

За всички запитвания, свързани с обслужването на клиенти, моля, изпратете имейл на адрес contactwebstore@proton.me.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *